חה"כ עלי סלאלחה ממרצ: "לא רצינו להיות אלו שמקלקלים"

אסתי פלד No Comments on חה"כ עלי סלאלחה ממרצ: "לא רצינו להיות אלו שמקלקלים"

עלי סלאלחה ב"מהדורה המרכזית": "עשיתי המון כדי שחוק שכר המינימום יעבור עבור האזרחים החלשים" | "לא רצינו להיות אלו שמקלקלים את מערכת היחסים הזו שהיא טובה מכל קואליציה אחרת אבל בסופו של יום מדינת ישראל תצטרך לעשות שלום עם הגדה הפלסטינית"

צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת
10:02
28.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on המשטרה לא הייתה ערוכה: אלפים המתינו במשך שעות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר הכנסת, עלי סלאלחה מסיעת "מרצ" לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "עשיתי המון כדי שחוק שכר המינימום יעבור עבור האזרחים החלשים. אני לא עשיתי כנגד אף אחד ובוודאי לא כנגד ראש הממשלה, לא הגיעו להסכמות מדובר בחוק שיגיע לוועדה ובסוף זה יתאים גם לקואליציה".

"חוק תקנות יו"ש היה תמיד, לא רצינו להיות אלו שמקלקלים את מערכת היחסים הזו שהיא טובה מכל קואליציה אחרת. בסופו של יום מדינת ישראל תצטרך לעשות שלום עם הגדה הפלסטינית, חלק ממדינת ישראל לא מסכימים עם זה אבל המדינה לא יכולה לשלוט על עם אחר. אנחנו מפלגה יהודית ערבית שדוגלת בשיוויון ובדו קיום. לטענתנו לא ייתכן שמדינה שחושבת את עצמה לדמוקרטית תשלוט על חמשה מיליון תושבי מדינה אחרת".

"רצינו להגיע לממשלה טובה יותר ממה שיש היום. אבל אל תשכח שיותר ימניים וניצים בדעותיהם הגיעו למסקנה שלנו – לעשות שלום כאשר אנחנו חזקים וטובים ולא כשאנחנו חלשים. אני לא חושב שאפשר להספיד את הממשלה, יש בעיות אבל גם אצל נתניהו היו בעיות. אבל גם בחירות זה פיתרון אבל חבל, רק עכשיו הציבור מתחיל להרגיש את פירות התקציב, צריך לחשוב על טובת הציבור ולא על טובת הפרסונה".



0 תגובות